Stichting Kinderpostzegels wint ANBO MAX Goede Doelen prijs 2012
maandag 19-11-2012 18:30
Dit is een origineel bericht van ANBO MAX Goede Doelen Prijs
Hilversum, 19 november 2012 - Vandaag hebben seniorenorganisatie ANBO en omroep MAX in het televisieprogramma 'Tijd voor MAX' de winnaar bekend gemaakt van ANBO MAX Goede Doelen prijs 2012. Stichting Kinderpostzegels Nederland, een stichting die zich inzet om kinderen veilig te laten opgroeien, heeft de meeste stemmen weten te vergaren van het Nederlandse publiek en mag zich gedurende een jaar het "Goede Doel van het jaar" noemen. Daarmee liet Stichting Kinderpostzegels Nederland de twee andere finalisten Stichting Opkikker en Kinderfonds MAMAS achter zich.

Dit jaar stond ANBO MAX Goede Doelen prijs in het teken van kinderen. De prijs, die dit jaar alweer zijn vijfde editie kent, is in het leven geroepen om goede doelen en al hun vrijwilligers een steuntje in de rug te geven.

Liane den Haan, algemeen directeur van ANBO: "Ik ben buitengewoon trots op Stichting Kinderpostzegels Nederland! De goede doelen die zich dit jaar wisten te nomineren werken keihard aan een betere toekomst voor heel veel kinderen. In alle bescheidenheid hoop ik dat we daar een steentje aan bij hebben kunnen dragen door Stichting Kinderpostzegels Nederland in de schijnwerpers te zetten. Wij wensen Stichting Kinderpostzegels Nederland een succesvolle voortzetting van hun werk. De ANBO MAX Goede Doelen Prijs is een aanmoediging voor al het werk dat de goede doelen doen; onze prijs kent geen verliezers, alleen maar winnaars."

Jan Slagter, directeur van MAX, kan zich daar alleen maar bij aansluiten: "Ruim 50.000 mensen hebben hun stem uitgebracht op één van de genomineerde goede doelen, er zijn dus veel mensen in Nederland die, net als wij, de goede doelen een warm hart toedragen. Stichting Kinderpostzegels Nederland moet zich gesterkt voelen in hun goede werk door al die mensen die hen als Goede Doel van het jaar hebben gekozen. Ik wil de andere genomineerde goede doelen ook bedanken voor hun inzet, we hopen dat de nominatie ook hen heeft geholpen".
Links:
Organisatie info: