Maakum lanceert Maakum mobiele website
vrijdag 16-11-2012 17:27
Dit is een origineel bericht van Maakum BV
AMSTERDAM, 20121116 -- Het contentmanagementsysteem Maakum komt met een module, waarmee gebruikers hun eigen mobiele website kunnen bouwen. Met Maakum mobiel speelt het bedrijf in op het groeiende websitebezoek via smartphones en tablets. Paul Bookelman van Maakum: "We zijn niet de eerste partij die een systeem voor mobiele websites ontwikkelt. We zijn ook niet gratis, zoals sommige mobiele systemen. Maar duur zijn we niet. En, zoals de markt inmiddels van ons gewend is: Maakum mobiel is het eenvoudigst in het gebruik."

Kort en krachtig
Met Maakum mobiel bouwen bedrijven en particulieren gemakkelijk een eenvoudige, mobiele versie van hun 'gewone' website. Als iemand met een smartphone de site bezoekt, opent automatisch de mobiele website: een eenvoudige versie van de 'gewone' website. Het beeld voegt zich automatisch naar de schermgrootte van mobiele apparaten. Bookelman: "Zodat bezoekers er goed mee uit de voeten kunnen. Ga jezelf maar na. Als je door de stad loopt en even snel iets op het internet wilt opzoeken, dan heb je geen behoefte aan toeters en bellen. Je wilt snel informatie. Meestal over wat, waar, wie en hoe. Met Maakum mobiel bouw je in een oogwenk zo'n site. Een site die kort en krachtig is, snel laadt en er ook nog goed uitziet."
Links:
Organisatie info:
												Maakum BV

Mogelijkheden

Site in eigen huisstijl
    Instelbaar voor tablet en/of smartphone
    Pagina's met subpagina's
    Afbeeldingen uploaden
    Link naar Google maps
    Routebeschrijving vanaf de locatie van de bezoeker
    QR-code genereren

Geïnteresseerden kunnen terecht op www.maakummobiel.nl.
Meer informatie: Maakum 020-4236866

Maakum BV