Re-Play sterker dan ooit terug met nieuw en verrassend werk
donderdag 15-11-2012 17:47
Dit is een origineel bericht van Re-Play
De groep Re-Play, bekend van hits als "Ala day", "Kijk Om Je Heen" en "Never Nooit Meer" is al ruim 15 jaar een begrip in de Nederlandse muziekscène.

Hoewel we de laatste jaren weinig van de groep, op de nationale radio, hebben gehoord, is Re-Play heel actief geweest. Op bedrijfsfeesten is Re-Play een gewilde act, die garant staat voor een swingend optreden. Daarnaast reist de groep regelmatig voor concerten naar de Antillen, Indonesi√ę en Suriname. Ook heeft de groep 5 jaar lang met een wervelende show in vele theaters in Nederland opgetreden.
Met de vrijheid, die een eigen studio biedt, is Re-Play, samen met hun top-producers, Stayf ( Stefan van Leijsen ) en Marck Oemar, bezig met het uitwerken en uitbrengen van veel nieuw materiaal.

De eerste in een reeks van singles, die wordt uitgebracht, is "Je Bent Terug Van Weggeweest". Dit is een krachtige, ietwat rauwe, uptempo track met een positieve, bemoedigende boodschap.
De tweede single ,die simultaan uitkomt met de eerste track, getiteld "Beautiful Christmas", is de allereerste kerstsong die Re-Play ooit gemaakt heeft. De prachtige stemmen smelten samen met de sfeervolle muziek en maken het geheel tot een juweeltje.
De derde track die klaarligt, is het meer vertrouwde, romantische Re-Play ballad-werk.

De eerste 2 singles zijn op www.re-play.nl, op i-Tunes, Spotify en Youtube te vinden.
Naar verwachting is de derde single voor het einde van dit jaar op bovengenoemde kanalen te verkrijgen.
Volgend jaar zet Re-Play deze trend stevig voort. Er zullen veel singles van verschillende aard worden uitgebracht. Zo blijft het spannend en verrassend.

De oude en nieuwe fans worden flink verwend.
Links:
Organisatie info: