We Want Cinema wint internationale prijs voor creatief ondernemerschap
woensdag 14-11-2012 17:38
Dit is een origineel bericht van Creative Business Cup
Het Nederlandse bioscoopplatform We Want Cinema is woensdag in de Deense hoofdstad Kopenhagen uitgeroepen tot winnaar van de Creative Business Cup, een wereldwijde competitie die erkenning geeft aan creatief ondernemerschap. We Want Cinema liet 16 deelnemende landen achter zich.

Directeur Marieke Jonker ontving de prijs uit handen van de Deense kroonprins Frederik. We Want Cinema krijgt toegang tot het intensieve business development programma Accelerace, dat ondersteuning biedt en adviseert op het gebied van internationalisering, het binnenhalen van nieuwe klanten, het vinden van investeerders en alles wat nodig is om te groeien als onderneming. De prijs heeft een waarde van zo'n 40.000 euro.

Nederlandse winnaar
Op 23 oktober veroverde Marieke Jonker van We Want Cinema een plek in de Global Award Show toen het platform werd uitgeroepen als winnaar van de Dutch Creative Business Cup. Als Nederlandse afvaardiging ging zij de strijd aan met CBC-winnaars uit 16 andere landen door middel van live pitches voor een internationale jury.
Met We Want Cinema kunnen filmliefhebbers zelf kiezen welke film er in de bioscoop draait. Bij voldoende verkochte kaartjes wordt de zelfgekozen film in de bioscoop naar keuze vertoond. Ga voor meer informatie naar www.wewantcinema.com.
Links:
Organisatie info:
												Creative Business Cup

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: