Excellent Wonen & Leven Beurs 2012 van 15 t/m 19 november
Dit is een origineel bericht van Beursgebouw Eindhoven BV
Hét woonevenement van Nederland

Van 15 t/m 19 november 2012 is Eindhoven weer het centrum van Nederland voor
levensgenieters. Dan vindt de zevende editie van de Excellent Wonen & Leven Beurs plaats in het Beursgebouw Eindhoven. Na het grote succes van vorig jaar - 32.000 bezoekers! - heeft de organisatie van hét woonevenement van Nederland de lat dit jaar nog hoger gelegd om het beste van nu te presenteren. De unieke woonbeurs zal vijf dagen lang in het teken staan van bijzondere kunst, interieur en exterieur, hoogwaardig design, exclusieve architectuur en cuisine van sterrenniveau. Een beleving pur sang.

De Excellent Wonen & Leven Beurs is uitgegroeid tot een begrip. Op de beurs, waar bezoekers naast kijken ook kunnen kopen, zijn hoog aangeschreven Nederlandse bedrijven vertegenwoordigd. Van zwembaden tot interieurinrichting en van architectuur tot tuindesign. Bezoekers krijgen een totaalbeeld gepresenteerd van de vele mogelijkheden op het gebied van wonen en leven, waarbij het ook mogelijk
is om een complete woning volgens turn-key principe te kopen.

Complete designwoningen
Net als vorig jaar is de Excellent Wonen & Leven Beurs voorzien van complete designwoningen en belevingsruimtes, waar bezoekers volop inspiratie kunnen opdoen. Deze woonconcepten zijn ingericht door gerenommeerde interieurarchitecten als Eric Kant, Marco van Ham en Alphons Trossèl. Ook de
belevingsruimte van DMARQ (samen met Puur Groen) is een niet te missen ervaring.

Sterrenrestaurant De Lindehof
Na het grote succes van vorig jaar is Sterrenrestaurant De Lindehof wederom aanwezig om de zintuigen van bezoekers te prikkelen met zijn overheerlijke gerechten. Dit keer neemt het toprestaurant van Soenil Bahadoer - bekend van het televisieprogramma 'Topchef tegen Sterrenchef'- een centrale plaats in op Excellent Ville. Hier kan de bezoeker genieten van een heerlijke lunch of subliem diner op het bordes met een schitterend uitzicht over de totale beursvloer.

Diverse kunstwerken
Ook de kunstsector is uitstekend vertegenwoordigd op de beurs. Zo toont Kunsthandel Art Dumay uit Nuenen haar brede collectie van de Romantische School en het impressionisme tot hedendaagse kunst op een oppervlakte van maar liefst 110 m2. Dé eyecatcher van hun exclusieve aanbod is een werk van Isaac Israels, 'Ruiter te paard', dat onlangs aandacht kreeg in het televisieprogramma
'Nieuwsuur' en onderdeel uitmaakte van de tentoonstelling 'Isaac Israels in Den Haag'. Het werk is weer terug in de handen van Art Dumay. Zij bieden dit bijzondere en marktfrisse werk op de beurs aan.

Themadagen
De Excellent Wonen & Leven Beurs wordt op donderdag 15 november 's avonds officieel geopend.Naast deze exclusieve feestavond zijn er verschillende themadagen georganiseerd, zoals de Ladies Night op vrijdag 16 november (17.00-21.00 uur) en Excellent Business Day op maandag 19 november (11.00-19.00 uur
Links:
Organisatie info:
												Beursgebouw Eindhoven BV

Voor meer informatie, interviews of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met
FK Media: Krystel Hendrikse. Telefoonnummer: 0495-450105, per e-mail: k.hendrikse@fkmedia.nl

De pers is welkom tijdens de exclusieve openingsavond op donderdag 15 november van 19:00-24:00 uur. Voor persaccreditatie kunt u zich inschrijven via de website van de Excellent Wonen & Leven Beurs: www.excellentwonenleven.nl