De Gelukkige Secretaresse
dinsdag 13-11-2012 12:22
Dit is een origineel bericht van ManpowerGroup Nederland
Diemen , 13 november - De secretaresse van de toekomst is de Gelukkige Secretaresse. Manpower en Experis zien dat door technologische ontwikkelingen en de intrede van Het Nieuwe Werken een verandering ontstaat binnen het vakgebied. Een Gelukkige Secretaresse is een professional met passie voor haar vak. Iemand die zich blijft ontwikkelen en de veranderingen in haar vakgebied omarmt zoals resultaatgericht werken, minder regels, meer verantwoordelijkheden, ongebonden door tijd of locatie en kennisdrager van duurzaamheid op kantoor.

Manpower en Experis organiseren samen met Microsoft en Schoevers vandaag, 13 november, een event waarin Het Nieuwe Werken centraal staat. Thema's als mentaliteit, cultuur, time-management en tools komen aan bod die de Gelukkige Secretaresse helpen succesvol te zijn in de veranderde wereld van werk.

In 2013 staan op 12 februari en 26 april de volgende events op de agenda die aandacht besteden aan de Gelukkige Secretaresse. Elk event heeft een eigen thema dat de secretaresse van nu helpt zich proactief te ontwikkelen en blijvend van toegevoegde waarde te zijn voor haar opdrachtgever(s).

Over ManpowerGroup:
Internationaal is Manpower een grote speler. Met ruim 4.000 kantoren in 82 landen bedienen wij 400.000 klanten wereldwijd. Manpower Uitzendbureau is, samen met haar partners Experis, Right Management en het Tolk en Vertaalcentrum Nederland, onderdeel van ManpowerGroup. Daarnaast biedt ManpowerGroup in Nederland specifieke HR-oplossingen als Recruitment Process Outsourcing en Managed Services via ManpowerGroup Solutions.

Over Microsoft
Microsoft Nederland is verantwoordelijk voor de verkoop, marketing en ondersteuning van Microsoft-technologie in Nederland. Er werken 500 mensen in vaste dienst.

Over Schoevers
Schoevers is al 100 jaar dé opleidingsexpert als het gaat om het ontwikkelen van communicatieve, organisatorische, secretariële en commerciële talenten
Links:
Organisatie info:
												ManpowerGroup Nederland

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Stephanie Hoogenraad,
Vertical Leader Experis Professional Management Assistance,
T: 06-55 128 600
E: stephanie.hoogenraad@experis.nl

Deel persbericht op:
Permanente link: