Blue Flower Media brengt Ajax-glossy op de markt
dinsdag 13-11-2012 17:04
Dit is een origineel bericht van Blue Flower Media
AMSTERDAM, 13 NOVEMBER – Ajax krijgt een eigen magazine. Op 18 december verschijnt het eerste nummer van het tijdschrift 1900, refererend aan het oprichtingsjaar van de Amsterdamse club. Het blad wordt uitgegeven door uitgeverij Blue Flower Media, dat het magazine in licentie van Ajax op de markt brengt. Beide partijen kwamen daarover gisteren tot overeenstemming. Het tijdschrift zal vier keer per jaar gaan verschijnen. Het blad zal vooral in het teken staan van het eerste elftal, de jeugdopleiding en de Ajax-vrouwen, die dit seizoen voor het eerst actief zijn op het hoogste niveau. Daarnaast is er in 1900 uiteraard aandacht voor de rijke historie van de Amsterdammers.

Rob Koghee, directeur-eigenaar van Blue Flower Media en uitgever van 1900: “We zijn heel trots en blij de Ajax-licentie aan ons portfolio te mogen toevoegen. In tegenstelling tot wat de markt beweert, zien wij nog ruime kansen voor gedrukte media. En om dat voor de grootste club van Nederland te doen, voelt een beetje als van je hobby je beroep maken.”

Henri van der Aat, chief commercial officer van Ajax: “Wij zijn er trots op dat er weer een magazine over Ajax op de markt komt. Het is aan Blue Flower Media om er een Ajax-waardig tijdschrift van te maken, dat goed in de smaak valt bij onze grote groep supporters in het hele land.”
Organisatie info:
												Blue Flower Media

Over Blue Flower Media: Blue Flower Media legt zich toe op het uitgeven van sport- en personalitymagazines. Het bedrijf brengt onder de noemer 'The Sports Editions' schaats- en voetbaltijdschriften uit en lanceerde eerder dit jaar de glossy Rafael.
Uitgever: Rob Koghee (rob@blueflowermedia.nl / 06 - 5340 8300)