Statistieken te raadplegen via mobiele website van RAI Vereniging
maandag 12-11-2012 13:32
Dit is een origineel bericht van RAI Vereniging
Vanaf vandaag heeft RAI Vereniging een mobiele website. De site bevat statistieken van de meest actuele verkoop- en parkgegevens van de verschillende sectoren uit de mobiliteitsindustrie. Deze gegevens kunt u nu door middel van één druk op uw tablet of telefoon raadplegen.

Van fiets tot elektrische voertuigen
U vindt niet alleen data over personenauto's, bestelauto's, vrachtauto's, bussen, aanhangwagens en opleggers, maar ook over brommobielen, fietsen, brom- en snorfietsen en motoren. En de mobiele website bevat ook nog eens de laatste gegevens op het gebied van elektrische voertuigen.

Hoe kunt u de mobiele website gebruiken?
De URL van de mobiele website is http://m.raivereniging.nl. Zodra u de site geopend heeft, verschijnt er een pop-up zodat u de site direct kunt opslaan op uw tablet of telefoon. Op deze manier bent u snel en makkelijk op de hoogte van de laatste stand van zaken zoals de 10-daagse, 20-daagse en maandelijkse verkoopcijfers.
Links:
Organisatie info:
												RAI Vereniging

Voor meer informatie over de mobiele website kunt u contact opnemen met de afdeling Onderzoek & Informatie van RAI Vereniging, per e-mail info@raivereniging.nl.

RAI Vereniging, Rijwiel & Automobiel Industrie, behartigt de belangen van ruim 700 fabrikanten en importeurs van personenauto's en vrachtauto's, aanhangwagens en opleggers, carrosserieën en speciale voertuigen, motorfietsen en scooters, brom- en snorfietsen en fietsen. Ook de leveranciers van onderdelen voor deze voertuigen en
van garage-uitrusting zijn bij de Vereniging aangesloten.

Voor meer informatie:
RAI Vereniging, Harald Bresser: 020-504 4925 of 06-5159 5093