In het publiek bij televisieprogramma's met de 'publiek-gezocht-app'.
maandag 12-11-2012 12:05
Dit is een origineel bericht van Stone-Hill Media
12 november 2012

P e r s b e r i c h t

In het publiek bij televisieprogramma's met de officiƫle 'publiek-gezocht-app'.

Stone-Hill Media, uitgever van onder andere publiek-gezocht.nl, heeft een smartphone app uitgebracht die mensen in staat stelt om zelf televisieopnames bij te wonen. Het bedrijf is al enige jaren actief op het gebied van werving van publiek en kandidaten voor grote en kleine producenten en heeft nu zijn online-activiteiten uitgebreid naar de snelgroeiende markt van smartphones. De app is inmiddels verkrijgbaar voor de Apple iPhone/iPad en Android-toestellen. Een versie voor Windows 8 komt later beschikbaar.

De app geeft je bij iedere nieuwe notificatie, dat wil zeggen bij iedere aankondiging van een programma, een seintje, zodat je je, waar je op dat moment ook bent, altijd als eerste kunt aanmelden voor de toegangskaarten. Kaarten die bijna altijd gratis zijn. Stone-Hill Media werkt met de grootste namen in televisieland: Endemol, Talpa, Eye Works, Tros, Avro, Vara, NCRV, RTL, SBS, BNN. De meeste tv-opnames zijn in Amsterdam of Hilversum, waar je gezellig met een drankje je 'moment of fame' kunt nabespreken.

De app is verkrijgbaar in de App Store, Google Play en via http://www.bijwonen.nl.
Links:
Organisatie info:
												Stone-Hill Media

Noot voor de redactie: voor meer informatie en eventueel fotomateriaal kunt u contact opnemen met Stone-Hill Media, e-mail R.willems@stone-hill.nl, tel: (070)780 37 11, mobiel 06-414 34 414, of kijk op www.stone-hill.nl.

Deel persbericht op:
Permanente link: