Finalisten eerste MediationAward bekend
maandag 12-11-2012 12:51
Dit is een origineel bericht van Nederlands Mediation Instituut
Op vrijdag 16 november wordt voor het eerst een MediationAward uitgereikt. Dat gebeurt tijdens het MediationCongres 2012 in Den Bosch. De award is een initiatief van het Nederlands Mediation Instituut (NMI) in samenwerking met Nederlandse mediatorsverenigingen.

Finalisten
Vandaag heeft een deskundige vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van verschillende mediatorsverenigingen, de drie finalisten bekendgemaakt. Uit ruim dertig genomineerde personen en organisaties zijn kantoor ReulingSchutte, Stichting Mediation in Strafzaken en Wim Gallee-Koeslag geselecteerd voor de eindronde van de MediationAward 2012.

Stemmen
De finalisten presenteren zich op vrijdag 16 november aanstaande tijdens het Mediationcongres 2012 in Den Bosch. Het aanwezige publiek bepaalt die dag wie de eerste MediationAward in ontvangst mag nemen.

Mediation Next Level
De MediationAward is een nieuw onderdeel van het Mediationcongres dat jaarlijks wordt georganiseerd door het Nederlands Mediation Instituut en de Nederlandse Mediatorsvereniging in samenwerking met Sdu Uitgevers en ROSTRA. De award staat net als het congres dit jaar in het teken van 'mediation NEXT LEVEL'.

Meer informatie over de finalisten voor de MediationAward 2012 en het Mediationcongres vindt u op www.mediationcongres.nl.
Links:
Organisatie info:
												Nederlands Mediation Instituut

Wilt u meer informatie over de MediationAward 2012 en/of het Mediationcongres 2012, neem dan contact op met het Nederlands Mediation Instituut:

Miranda Steijger, coördinator communicatie en pr
T: 010 2012341
E: m.steijger@nmi-mediation.nl

Daan de Snoo, directeur
T: 06 21296857
E: d.de.snoo@nmi-mediation.nl

Deel persbericht op:
Permanente link: