PMA zorgverzekering verlaagt de prijs naar 93,50 per maand
maandag 12-11-2012 00:01
Dit is een origineel bericht van PMA Groep
PMA zorgverzekering verlaagt de prijs van de Basisverzekering naar 93,50 per maand

De laagste prijs van de Basisverzekering van PMA is voor 2013 vastgesteld op 93,50 euro per maand (1122 euro per jaar). Hiermee verlaagt PMA de prijs met 12 euro per jaar. De premies van de meest gekozen aanvullende verzekeringen blijven gelijk of stijgen licht.

Dit is goed nieuws voor onze klanten, zeker nu het verplicht eigen risico door de overheid is verhoogd van 220 naar 350 euro. De vanafpremie van de PMA zorgverzekering is mede gebaseerd op 0 euro vrijwillig eigen risico. Meer dan 95% van de verzekerden kiest voor 0 euro vrijwillig eigen risico.

Overstappen
De verwachting is dat er ook dit jaar weer een forse toename zal zijn van mensen die zullen overstappen naar de PMA zorgverzekering. De PMA zorgverzekering is voordelig en vrij toegankelijk voor iedereen. Inmiddels hebben al meer dan 355.000 mensen gekozen voor het voordeel van PMA.

De voordelen van PMA
De PMA zorgverzekering is ondergebracht bij Menzis, maar de premie is via PMA een stuk lager. Daarnaast is er een korting van 10% op alle aanvullende verzekeringen. Iedereen wordt gegarandeerd geaccepteerd voor alle verzekeringen. Dit geldt dus ook voor de tandartsverzekeringen. Bovendien krijgen alle verzekerden van PMA een vakantiecheque ter waarde van 100 euro.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie over de premies voor 2013 en de aanvullende pakketten op www.pmazorgverzekering.nl
Links:
Organisatie info:
												PMA Groep

Contactgegevens:
PMA
Arthur Bouw (directeur)
Telefoon: 0180-320264 06-53181254
Website: www.pmazorgverzekering.nl
E-mail: abouw@pma.info

Deel persbericht op: