Prof. dr. Pauline Meurs nieuw lid Onderzoeksraad voor Veiligheid
vrijdag 09-11-2012 13:17
Dit is een origineel bericht van Onderzoeksraad voor Veiligheid
De ministerraad heeft er op voorstel van minister Opstelten van Veiligheid en Justitie mee ingestemd om mevrouw prof. dr. P.L. (Pauline) Meurs voor te dragen voor benoeming tot lid van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Mevrouw Meurs is hoogleraar bestuur van de gezondheidszorg aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en voorzitter van de Nederlandse organisatie voor gezondheidsonderzoek en zorginnovatie ZonMw. De benoeming is voorzien per 1 februari 2013.

De voordracht vindt plaats op voorspraak van de Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Voorzitter mr. Tjibbe Joustra: "Mevrouw Meurs brengt uitgebreide wetenschappelijke en bestuurlijke ervaring met zich en vormt daarmee een uitstekende aanvulling op de Raad. Ik zie uit naar de samenwerking met haar."

De ministerraad heeft er op voorstel van minister Opstelten eveneens mee ingestemd om raadslid prof. mr. dr. Erwin Muller voor te dragen voor benoeming tot vice-voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Deze benoeming is voorzien per 1 februari 2013.
Links:
Organisatie info:
												Onderzoeksraad voor Veiligheid

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: