Nieuw initiatief bundelt de beste online deals
vrijdag 09-11-2012 12:31
Dit is een origineel bericht van Promodeals
Vanaf vandaag vind je op Deals.nl een overzicht met de beste online deals van alle betrouwbare webwinkels. Door handmatig de goedkoopste aanbiedingen te presenteren, maakt initiatiefnemer Promodeals B.V. de zoektocht naar de laagste prijs wel erg eenvoudig.

Ruim een jaar na aankoop van het domein Deals.nl lanceert Promodeals B.V. haar nieuwste initiatief. Op Deals.nl vind je vanaf vandaag de beste online deals van alle bekende webwinkels gepresenteerd in een categorisch overzicht. Met deze online reclamefolder veegt Promodeals B.V. de vloer aan met alle overzichten met automatisch gegenereerde content.

Dagelijks wordt het overzicht aangevuld met nieuwe deals die handmatig geselecteerd zijn door een ervaren redactie. Het nieuwe initiatief maakt een eind aan de tijdrovende zoektocht naar de laagste prijs door alleen de goedkoopste aanbiedingen te selecteren. Door aanbiedingen uit uiteenlopende categorieën te presenteren, richt Deals.nl zich op zowel mannen als vrouwen, van alle leeftijden.

Naast Deals.nl is Promodeals B.V. verantwoordelijk voor de exploitatie van de populaire websites Stedenkorting.nl en JouwAanbieding.nl. Laatstgenoemde website vierde onlangs haar vijfjarig jubileum en is momenteel één van de meest drukbezochte portalen op het gebied van aanbiedingen, korting en voordeel. De online publisher uit
's-Hertogenbosch is al jaren marktleider in Nederland op het gebied van het bundelen van online aanbiedingen en hoopt met de jongste telg uit haar familie een compleet nieuwe doelgroep aan te spreken.
Links:
Organisatie info:
												Promodeals

Voor achtergrondinformatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Promodeals B.V.
Email: info@promodeals.nl