Hampshire exclusieve hotelpartner voor musical Hij Gelooft in Mij
vrijdag 09-11-2012 16:38
Dit is een origineel bericht van Hampshire Hospitality
Amsterdam, 9 november 2012 - Hampshire Hotels en Stage Entertainment sluiten een overeenkomst waarbij Hampshire Hotels de exclusieve partner is voor de musical Hij Gelooft in Mij, de nieuwe musical over het verhaal van de volksheld André Hazes. De musical is vanaf begin november te zien in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

Hij Gelooft in Mij
Hij Gelooft in Mij is een oprecht, geestig en aangrijpend muzikaal verhaal over de ware persoon achter de volksheld André Hazes, zijn verhouding met Rachel en zijn stad Amsterdam. Zijn bekendste nummers illustreren zijn diepe dalen en hoge toppen van succes en teloorgang. Deze musical over het leven van André en Rachel Hazes is exclusief te zien in het DeLaMar Theater in Amsterdam. De musical is door Joop van den Ende Theaterproducties geproduceerd met in de hoofdrollen Martijn Fischer, Chantal Janzen, Hadewych Minis, Cees Geel, Tina de Bruin, Hajo Bruins en Doris Baaten.

Exclusieve partner
Hampshire Hotels zal voor deze musical, waarin voor de stad Amsterdam een grote rol is weggelegd, de exclusieve hotelpartner worden. De Amsterdamse hotels van Hampshire zullen musicalarrangementen in de markt gaan zetten.

"Wij zien in de samenwerking met Stage Entertainment een toegevoegde waarde voor onze hotels met deze kwaliteitsmusical" aldus Etienne Verkerk, CEO van Hampshire Hotels. "Het is een ideale combinatie van een overnachting, een diner en een kroegentocht langs de cafeetjes waar André graag kwam. André was 'een beetje verliefd' op Amsterdam en wij laten iedereen graag zien waarom! Het Amsterdam American Hotel - Hampshire Eden dat direct naast het theater ligt is natuurlijk een perfecte uitvalsbasis voor een theatermenu of high tea, voor of na de voorstelling."

Naast individuele musicalarrangementen biedt Hampshire Hotels ook de mogelijkheid aan bedrijven om hun zakelijke evenementen te combineren met de musical of zelfs een voorstelling uit te kopen.
Met speciale zakelijke arrangementen die zijn samengesteld met Joop van den Ende Theaterarrangementen zal Hampshire ook deze markt bedienen. Hampshire heeft 11 hotels in Amsterdam.

Voor meer informatie verwijzen wij naar www.hampshire-hotels.com/hazes.

-----

Hampshire Hospitality is het fusieproduct van de hotelexploitaties en licentieorganisaties van Eden Hotel Group en Hampshire Hospitality & Leisure. 90 hotels maken deel uit van Hampshire Hospitality waaronder 25 hotels in eigen exploitatie. De hotelgroep kent drie (sub)merknamen: het topsegment Hampshire Eden, de drie- en viersterren Hampshire Hotels en het soft branded Hampshire Classic voor topklasse hotels met een sterke eigen identiteit.

Bezoek www.hampshire-hotels.com voor een overzicht van alle aangesloten hotels.

Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures naar: Hampshire Hospitality
020-520 5500 of bezoek bovengenoemde website.
Links:
Organisatie info: