Suikerarrangementen nu ook in Nederland en België
donderdag 08-11-2012 15:57
Dit is een origineel bericht van SARR
Nederland en België, 20121108 --
Naar aanleiding van het enorme succes in de Verenigde Staten en onder anderen door de uitzending in de Dr. Philshow bij RTL4 is er nu ook een datingsite voor gelijkgestemde Suikerooms, Suikertantes en Suikerbabes in Nederland en België. Controversieel dat wel, maar logisch ook, zeker in deze tijden van crisis en financiële onzekerheid.

Wat is een Suikerarrangement?

Veel mensen hebben een druk leven en willen daarbuiten ook graag nog wat plezier beleven. Een gezellig dinertje, een goed gesprek, een leuke trip. Dat is wat het leven aangenamer maakt en deze website brengt mensen tot elkaar die hierin geïnteresseerd zijn en daarvoor ook iets over hebben. En in leuk gezelschap bestaat geen leeftijdsgrens.

Het is algemeen bekend dat succesvolle mannen en vrouwen het prettig vinden om met jongere partners een leuk contact te hebben en daarvoor willen betalen in welke vorm dan ook. Eveneens vinden veel jonge mensen het leuk om met charmante oudere heren of dames, waarvan ze het een en ander kunnen leren, iets te ondernemen. Dat daar een vergoeding tegenover staat spreekt bijna vanzelf. Als het voor beide partijen iets oplevert is dat dan zo gek?

Een arrangement of overeenkomst maakt een Suikeroom of Suikertante met zijn of haar Suikerbabe. Dat is geen geschreven contract, maar een voor beide partijen duidelijke afspraak over wat er van elkaar wordt verwacht en welke materiele vergoedingen daar tegenover staan. Die afspraken zijn gebaseerd op volledig respect en eerlijkheid tegenover elkaar. Op de website worden de leden aangemoedigd om vooral eerlijk en oprecht te zijn over bedoelingen en verwachtingen en dat ook duidelijk aan elkaar kenbaar te maken. Bij Suikerbabes kan het zijn dat ze een aanvulling willen op hoge woonlasten of studiekosten. Misschien vinden ze het leuk om te gaan winkelen voor kleding of andere leuke snuisterijen. Coaching bij hun ambities om een bedrijf te beginnen? Alles is mogelijk.

Het leven is om te leven. Dat leven kan vanaf nu, in een Suikerarrangement, een stuk aangenamer worden zonder dat je meteen hoeft te denken aan een vaste relatie waar geen van beide partijen misschien de tijd voor noch de ambitie in heeft.

Deze nieuwe website brengt mensen tot elkaar die wel voor iets voor zo’n arrangement voelen. Inmiddels zijn er al honderden mensen ingeschreven en belooft het ook in Nederland en België een succes te worden.

Voor meer informatie kijk je op: www.suikerarrangement.nl of www.suikerarrangement.be
Links:
Organisatie info:
												SARR

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: