Drogisterij.Net in een nieuw jasje
woensdag 07-11-2012 09:07
Dit is een origineel bericht van Drogisterij.net B.V.
Stellendam 7 november 2012 - Drogisterij.net heeft sinds deze week een nieuwe jas aan getrokken. En die jas is niet vanwege de kou aangetrokken maar als opfrissing van de website. De nieuwe voorpagina voldoet meer aan de eisen van de huidige tijd.

Uit onderzoek is gebleken dat de klant niet gelijk in de koopstemming een webwinkel bezoekt maar eerder in een oriëntatie fase verkeerd. Daarom er is meer nadruk gelegd op sfeer en beleving. Met grote afbeeldingen op de voorpagina krijgt de bezoeker inspiratie om verder te klikken. Ook is er enorm veel van de voorpagina afgehaald. "Het was gewoon te druk" aldus Jaap Santifort, directeur van Drogisterij.net.

Nieuws krijgt een prominentere plek bij Drogisterij.net. Er is dagelijks zoveel te vertellen over gezondheid en nieuwe producten. Denk alleen maar aan een griepgolf of de uitbraak van bijvoorbeeld hoofdluis op school. Een bezoeker wil er eerst over lezen voordat er besloten wordt tot een vervolgactie zoals het kopen van een geschikt product. Jaap Santifort zegt: "Met deze maatregel hebben we weer een stap gezet in de goede richting!"

Naast de voorpagina is ook de nieuwsbrief aangepast. Die is ook persoonlijker geworden. Want dat zeker van toepassing op de producten van Drogisterij.net. Een oudere vrouw heeft totaal andere producten nodig dan bijvoorbeeld een jonge man. De een koopt een anti rimpel crème de ander een middel tegen jeugdpuisjes. "Door onze ervaring weten we goed wat mensen met een bepaald klantenprofiel kopen" zegt Jaap Santifort. "Alleen moet je het gedoseerd brengen anders schrikt het af".

Drogisterij.net is opgericht in 1999 en behoort tot de eerste generatie webwinkels in Nederland. Al sinds de oprichting is Drogisterij.net marktleider als het gaat om de verkoop van drogisterijproducten op internet.
Links:
Organisatie info:
												Drogisterij.net B.V.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jaap Santifort, directeur van Drogisterij.Net, tel. 0187-490514, pers@drogisterij.net

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: