Recruitmentsysteem HROffice met baanbrekende functionaliteiten
Recruitmentsysteem HROffice met baanbrekende functionaliteiten
maandag 05-11-2012 13:08
Dit is een origineel bericht van HROffice
Gratis recruitmentsysteem HROffice biedt vanaf 5 november met de nieuwe release veel baanbrekende functionaliteiten

Heemstede, 20121105 -- Vanaf maandag 5 november, met de lancering van de nieuwe release, biedt recruitmentsysteem HROffice wederom een aantal nieuwe innovatieve mogelijkheden om het werving & selectie proces nog beter te ondersteunen. Deze vernieuwingen zijn zowel voor de betaalde versies alsmede de gratis versie beschikbaar om zo aan iedere gebruiker de beste recruitmentmiddelen te bieden.

Eén van de unieke features is de volledige integratie van het screeningproces. Daar waar, zeker in deze tijd van vele werkzoekenden, het steeds moeilijker wordt om de juiste keuze te maken, is het prettig te weten dat de gekozen kandidaat daadwerkelijk is wie hij of zij zegt te zijn. HROffice biedt daarom als onderdeel van het recruitmentproces de optie om onder andere de VOG (Verklaring Omtrent Gedrag), controle van identiteitsdocumenten, een financiële check en zelfs een CV-check uit te laten voeren. De afhandeling gebeurt volledige online, door zowel kandidaat als recruiter, waardoor het proces niet alleen veel sneller verloopt maar de informatie ook direct opgeslagen is in het dossier van de kandidaat. HROffice werkt hiervoor samen met een door het ministerie van Justitie geaccrediteerde partij die de privacy van de kandidaten waarborgt conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp).

HROffice is het Multilanguage (NL, ENG, FR, Duits) webbased, online recruitmentsysteem van Adver-Online dat, in de basisversie, inmiddels al 4 jaar, gratis aan hun klanten wordt aangeboden. Met, voor kandidaten de mogelijkheid om mobiel te solliciteren en de integratie van Skype waarbij interactieve chatsessies tussen recruiter en kandidaat mogelijk zijn, is HROffice een professioneel recruitmentsysteem dat past binnen elke organisatie.
Links:
Organisatie info:
												HROffice