Premie zorgverzekeraar Agis blijft gelijk
maandag 05-11-2012 13:17
Dit is een origineel bericht van Agis
Zorgverzekeraar Agis verhoogt de premie voor de basisverzekering in 2013 niet. De premie bedraagt 108,25 euro per maand. Ook de tandartsverzekering blijft in premie ongewijzigd. De aanvullende verzekeringen stijgen gemiddeld 5%.

Wankie Chan, manager bij Agis: "De wereld van zorgverzekeringen en zorg kent de laatste jaren veel veranderingen. We zijn blij dat we de premie gunstig hebben kunnen vaststellen. Agis wil graag helpen om de zorg begrijpelijk te maken. En dat begint met goed luisteren naar onze klanten, zodat hulp geboden kan worden waar en wanneer dat nodig is. Zo organiseren we Klantcontactdagen en is er de Agis Zorgcoach voor vragen over zorgverleners, wachtlijstbemiddeling of second opinion. De Agis verzekeringshulp helpt bij het kiezen van een verzekering op maat."

De maandpremie van het Agis jongerenmerk TakeCareNow! blijft 99,67. TakeCareNow! is de zorgverzekering, speciaal bedoeld voor 18 tot en met 30 jarigen. Bij TakeCareNow! regelt de klant alles online.
Links:
Organisatie info:
												Agis

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: