Nicole Tollenaar nieuwe directeur HR&Facil. Sociale Verzekeringsbank
maandag 05-11-2012 11:39
Dit is een origineel bericht van Sociale Verzekeringsbank
Nicole Tollenaar nieuwe directeur HR & Facilities Sociale Verzekeringsbank

Amstelveen, 5 november 2012 - Nicole Tollenaar (46) is met ingang van 1 december 2012 benoemd tot directeur HR & Facilities bij de Sociale Verzekeringsbank (SVB).

Nicole Tollenaar werkte 18 jaar voor ING in senior management functies op het gebied van verkoop, productmanagement en HR. De afgelopen 3 jaar was zij onder meer werkzaam als HR directeur bij USG/People, onder andere verantwoordelijk voor de begeleiding van het fusieproces tussen Unique en Content en als CEO ad interim bij ASR Bank.

Nicole Tollenaar versterkt de SVB op een moment dat de organisatie fors moet bezuinigen en ziet het als een uitdaging om de organisatie door een periode van verandering te loodsen en verbinding tot stand te brengen tussen de disciplines HR en Facilitair. Zij gaat deel uitmaken van de directieraad van de SVB.

Over de Sociale Verzekeringsbank
De SVB is de oudste uitvoerder op het gebied van sociale zekerheid in Nederland. Vroeg of laat krijgt iedereen met de SVB te maken. Bijvoorbeeld voor het AOW-pensioen, de nabestaandenuitkering Anw, de kinderbijslag of bij vertrek naar het buitenland. Daarom beschouwen wij iedereen met een relatie met de Nederlandse overheid, 18 miljoen mensen, als onze klant. Jaarlijks keert de SVB ruim 35 miljard euro uit aan meer dan 5 miljoen mensen. Meer informatie op www.svb.nl
Links:
Organisatie info:
												Sociale Verzekeringsbank

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Een portret van Nicole Tollenaar is beschikbaar voor plaatsing. Neem hiervoor of voor meer informatie contact op met Monique Bijen, woordvoerder van de Sociale Verzekeringsbank, via mail: mbijen@svb.nl, telefoonnummer (020) 656 48 24.