Voor de media

Bent u journalist, redacteur, blogger of nieuwsconsument? Dan kunnen de persberichten die via ANP Pers Support verspreid worden een welkome aanvulling op uw nieuwsgaring zijn. Dagelijks versturen bedrijven, stichtingen, goede doelen en overheden tientallen persberichten naar media in binnen- en buitenland. ANP Pers Support screent alle persberichten voordat deze naar bij verschillende media aankomen. U kunt u er dus op rekenen dat de inhoud deugt. Waar nodig krijgt de klant advies, zodat de persberichten bijdragen aan een waardevol en gevarieerd nieuwsaanbod.

Wilt u persberichten ontvangen? Volg dan de Twitter- of RSS-feed of laat uw redactie e-mailadres hier rechts achter. Wij nemen dan contact met u op om het persberichtenaanbod goed aan te laten sluiten op uw nieuwsbehoefte.

Ontmoetingen bij ANP Pers Support

ANP Pers Support is een intermediair tussen de pr-professional en de journalist door persberichten van de afzender bij de ontvanger af te leveren. Ook treffen de partijen elkaar op verschillende evenementen die ANP Pers Support geregeld organiseert. De bijeenkomsten zijn ook bedoeld om in een informele sfeer ervaringen uit te wisselen en de nadruk ligt op vakgerichte onderwerpen.

Wilt u ook in gesprek komen met vakgenoten en pr-professionals? Laat uw gegevens achter en we nodigen u uit om uw organisatie te vertegenwoordigen tijdens een evenement van ANP Pers Support.

Naar de actuele persberichten, mediabereik Nederland of Wereldwijd mediabereik.

Contact:
* = verplicht veld